Meddig fejlődhet az online piac, hol a határa az webáruházak forgalmának? |
![]() |
![]() |
![]() |
Írta: Administrator |
2014. december 12. péntek, 17:44 |
forrás:http://webaruhazkeszites-web.hu
Korunk egyik legnagyobb vívmánya az internet, s a rajta alapuló elektronikus kereskedelmi platformok térhódítása. Ma már szinte nincs is olyan ember Magyarországon, aki ne vásárolt volna elektronikusan, ne böngészett volna a webshopok elképesztő kínálatában. Ehhez elsősorban a technikai haladás, az internet térhódítása illetve a kapcsolat minőségének ugrásszerű növekedése adja az alapot. A http://webaruhazkeszites-web.hu legfrissebb elemzése szerint a webáruházak száma 2014-ben drasztikusan növekedett, az elkészítési és üzemeltetési díjak viszont csökkenő tendenciát mutatnak.
![]() ![]() ![]() Ezekből a gondolatokból illetve a felnövekvő nemzedék vásárlási szokásainak elemzéseiből arra következtethetünk, hogy az internetes vásárlások aránya tovább növekszik - hiszen egyre nő a kínálat, egyre nő a megbízható, lelkiismeretes webáruházak száma – a becslések az összes vásárlás 10 százalékára teszik az internetes forgalom arányát.
Azonban nemcsak az online vásárlások aránya nő folyamatosan, hanem az internetes vásárlók száma is drasztikusan növekszik: 2014-ben csak Magyarországon 3.4 millió ember vásárolt online, ami a rendszeresen internetező közönségnek a háromnegyede. Ezzel az online vásárlások növekedési rátája maga mögött hagyta a kiskereskedelmi növekedést!
|
Módosítás dátuma: 2014. december 12. péntek, 17:50 |